Konseptin testaus ennen isoa lanseerausta on hyvä keino varmistaa, että luova sisältö toimii ja viesti menee kohderyhmässä varmasti läpi.
Jos luova sisältö ei toimi, ei sen puutteita kannata yrittää korvata kasvattamalla mediabudjettia. Toisaalta toimiva luova sisältö saattaa parhaimmillaan alkaa elää mediassa omaa elämäänsä, jolloin mediabudjettia kuluu sen kannattelemiseen vähemmän.
Pelkän sisällön ymmärtämisen lisäksi pitää hahmottaa, kuinka luova sisältö istuu eri kanavien luonteeseen ja mainosvariaatioiden kohdentamiseen – ja ennen kaikkea on saatava käsitys siitä, kuinka se toimii ja konvertoi.
Meillä on taito ja työvälineet toteuttaa konseptitestaaminen pikaisessa aikataulussa. Saat oivallukset käyttöösi nopeasti, ja pääset ohjaamaan budjetin kaikkein vetoavimpiin konsepteihin.
