Ota
Yhteyttä

Palvelut

360 Media

360 mediasuunnittelussa yhdistyy kohderyhmälähtöinen mediasuunnittelu,
operointi ja optimointi yhdeksi kanavariippumattomaksi kokonaisuudeksi. Mediasuunnittelussa korostuu medioiden tuntemus sekä kokonaisvaltainen suunnittelu offline- ja onlinemedioiden osalta.

SEM

90 % hakukoneliikenteestä tulee SEO:n kautta, mutta hakukonemainonta on usein merkittävä osa yrityksen always on -näkyvyyttä.

Online video

Online-videolla tavoittaa tehokkaasti myös nuoremmat katselijat perinteisen TV:n ohella. 

Radio

Radio monipuolisena mediana tavoittaa lähestulkoon kaikki suomalaiset.

Televisio

Lineaarisessa TV:ssä korostuu vanhempi kohderyhmä (35v+) kun nuoremmat katsovat online-videota TV:n digitaalisista kanavista, suoratoistopalveluista, YouTubesta jne.

Printti

Tavoita valtakunnallisesti ~20 maakuntalehdellä tai 100+ paikallislehdellä lähes kaikki suomalaiset – tai kohdennetusti tietyltä alueelta.

OOH/DOOH

OOH staattinen, tyypillisesti minimissään 2 viikon kampanja bussipysäkeillä, metroasemilla, lyhtypylväissä jne.

Some

Mainonta sosiaalisessa mediassa on kustannustehokasta ja käytetään osana kampanjaa ja/tai Always On -mediamixiä. Some-mainonnan yleisimmät kanavat ovat muun muassa: Facebook, Instagram, Jodel, Tiktok, Twitter, Snapchat ja LinkedIn. Somen Facebookissa ja Instagramissa hyödynnämme usein dynaamista markkinointia.

Display

Display -mainonta suunnitellaan osaksi always on -mainontaa tai osana kampanjakokonaisuutta ja ostetaan joko ohjelmallisesti ja/tai suoraan riippuen kampanjan budjetista, tavoitteista, kohderyhmästä ja muista valinnoista. Myös displayssä hyödynnämme usein dynaamista markkinoinnintia.

Insight

Insight-palvelumme koostuvat erilaisista tutkimus-, analyysi- ja auditointipalveluista. Insightin luonti on tärkeä osa työtämme ja korostuu mediastrategian luonnin yhteydessä. Käytössämme on laaja työkalupakki laadukkaiden insight-palveluiden tuottamiseksi.

Mediastrategiat

Haluatko uutta näkemystä mediastrategiaasi? 360-mediastrategiamme luonti lähtee puhtaasti busineksen ja brändin tavoitteista sekä kohderyhmäsi ymmärryksestä.

Markkina- ja kohderyhmätutkimukset

Markkina- ja kohderyhmätutkimuksilla saat tietoa muun muassa brändisi sekä kilpailijoidesi tunnettuudesta, NPS:stä, lojaliteetista sekä draivereista.  

Auditoinnit

Auditoinnilla saat faktapohjaista tietoa brändisi ja markkinontipanostuksesi nykytilasta.

Kohderyhmästrategiat

Kohderyhmästrategian avulla tiedät, mitkä kohderyhmät ovat brändillesi potentiaalisimmat ja miten he suhtautuvat kategorian eri kilpailijoihin.

Mittaus

360 Media lähestymisessä yhdistyy kohderyhmälähtöinen mediasuunnittelu,
operointi ja optimointi yhdeksi kanavariippumattomaksi kokonaisuudeksi.

Aineistojen tehokkuuden mittaus

90 % hakukoneliikenteestä tulee SEO:n kautta, mutta hakukonemainonta eli SEM myös tärkeää.

Dashboardit

Dashbordien avulla visualisoit markkinointipanostustesi panos-hyötysuhteen ja seuraat sitä helposti reaali-aikaisesti. 

Romi

Määrittämällä ja mittaamalla kaikki markkinointi-investoinnit sekä myynnin kehittyminen pääsemme mittaamaan myös markkinoinnin tulokset sekä tuoton eli ROMI:n.

Brand tracking

Toteutamme nopeasti ja laadukkaasti vaativatkin brandin tunnesttuustutkimukset.

Kampanjamittaukset

Kampanjamittaus kannattaa jo pienemmänkin mediabudjetin kampanjassa, erityisesti, mikäli testataan uusia medioita tai luovaa konseptia.

Konseptitestaukset

Aineistojen tehokkuuden mittaus on tärkeässä osassa mediatehokkuuden varmistamista.