Suunnittelimme ja rakensimme dynaamiset aineistot sekä Adformin studioon että Smartlyyn ja Metan alustalle
Lähtötilanne
Asuntovälitysbusineksessä on erityisen tärkeää saada kiinni ne, jotka juuri nyt ovat kiinnostuneita myymään, ostamaan tai vuokraamaan asuntoja. Tässä onnistuakseen Kiinteistömaailma tarvitsi uudenlaista kumppania tekemään tutkimukset, suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjat sekä rakentamaan haastavan dynaamisen uudelleenmarkkinoinnin toteutuksen.
Miten projekti alkoi
NØRR3 oli aikaisemmin tehnyt yhteistyötä Kiinteistömaailman kanssa digitaalisen markkinoinnin puolella. Keväällä 2023 Kiinteistömaailma lähestyi NØRR3:sta ja kysyi, pystyisikö NØRR3 ottamaan kopin edellä kuvastusta kokonaisuudesta. Haaste otettiin vastiin.
Toiveet ja tarpeet
Erityisen tärkeää Kiinteistömaailmalle oli saada dynaaminen uudelleenmarkkinointi toimimaan display ja Metan kanavissa. Tästä haastavaa teki franchising toimintaperiaate, laajan feedin yhdistäminen mainonnan alustoihin ja asiakkaiden digitaaliseen käyttäytymiseen. NØRR3 oli nyt kolmas toimisto, joka päätti yrittää ratkaista haasteen. Lisäksi tarve oli saada nopeaa ja näkemyksellisyyttä kampanjoiden toteuttamiseen sekä apua tutkimusten toteuttamiseen.
Mitä teimme?
Tulokset
Dynaaminen uudelleenmarkkinointi haaste saatiin ratkaistua ja mainonta tavoittaa nyt tehokkaasti sivustolla käyneet vierailijat. Mainonta näyttää katsottuja kohteita valituilla kriteereillä sopivasti – ei liikaa ja osaa suositella myös relevantteja muita kohteita vierailijoille.
CTR:t mainonnassa
–
–
–
“Tiedostimme, että antamamme haaste dynaamisen uudelleenmarkkinoinnin ratkaisemiseksi oli erittäin vaikea, mutta NØRR3 ratkaisi sen systemaattisella ja ammattitaitoisella toteutuksella. NØRR3:n ammattitaito yllätti meidät ja olemmekin hyvin tyytyväisiä yhteistyöhön.”
–