NØRR3 on Vuoden Toimisto 2022

Erityisavustaja Jalkauttaja Mittaaja

Lehdistötiedote 11.3.2022

Insight- ja mediatoimisto NØRR3 on Vuoden Toimisto 2022.
Palkinto napsahti pienet mediatoimistot -kategoriassa.
Vuonna 2021 toimisto noteerattiin Vuoden Mediatoimistona Kaiku-radiomainoskilpailussa.

NØRR3 on perustettu koronan kynnyksellä vuonna 2019. Toimistolla on asiakkaita 20 ja liikevaihto on noin 3,5 M€. Toimisto on täysin yksityisessä omistuksessa. Toimisto panostaa 360-mediakentän strategiseen suunnitteluun, operointiin ja tutkimukseen. Riveihinsä NØRR3 etsii jo kannuksensa ansainneita, kokeneita tekijöitä. 

“Kasvoimme jopa koronaepidemian aikana, ja meihin luottavat jo huomattavan isot asiakkaat. Tästä melkein kehtaisi jo päätellä, että meidän porukalle on markkinoilla kysyntää. Siinä tohinassa ollaan molemmat perustajat saatettu pari lastakin maailmaan”, toteaa NØRR3:n strategi, partneri ja hallituksen puheenjohtaja Antti Ujainen. 

NØRR3 aloitti digitaalisena toimistona, mutta huomasi nopeasti, että suurempi tarve kokeneille tekijöille on laaja-alaisemmin mediaa ostavalle mediatoimistolle. 

“Kuuntelimme markkinointipäättäjiä herkällä korvalla ja he peräänkuuluttivat dynaamisempaa, parempaa ja räväkämpää palvelua mediatoimistoilta. Tänä päivänä sujuva yhteistyö asiakkaan tiimin ja toimistojen välillä edellyttää, että kumppani joustaa joka suuntaan – ja tarvittaessa ottaa vastuun myös kokonaisuudesta varmoin ottein. Ketju luovan suunnittelusta kohderyhmän aktivointiin on usein liian pitkä ja aikaa vievä”, summaa NØRR3:n partneri ja toimitusjohtaja Anni Honkaniemi toimiston perustamisen juurisyitä.

NØRR3 lupaa aktivoida brandin ja tuoda sulosoinnut ovipumppuihin. Näihin lupauksiin luottavat jo muun muassa Terveystalo, St1, Beely, Falck, Edenred, Innohome sekä 02 Palvelut. 2022 vuoden puolella NØRR3 on voittanut myös julkisessa kilpailutuksessa olleen Museoviraston sekä Fresh Servantin, joka tunnetaan paremmin Hetki-brandistään.

“Teemme hyvin läpinäkyvää ja läheistä yhteistyötä mainostoimistojen kanssa. Olemme heti jo alkuvaiheessa auttamassa konseptin luomisessa, kohderyhmän tutkimisessa sekä ideoimassa kanavatoteutuksia. Median operoinnissa hyödynnämme pitkälti erilaista dataa ja automatisoituja feedejä. Tämä niin kutsuttu dynaaminen markkinointi nostaa tehokkuutta vähintään 30 % ja samalla laskee median ostohintoja 20-40 %,” kuvaa yrityksen kilpailutekijöitä Antti Ujainen.

Vuoden Toimisto -nimitys on arvostettu laadun ja osaamisen mittari. Tutkimus järjestetään Suomessa nyt kuudetta kertaa. Ruotsissa Årets Byrå toteutetaan nyt jo 22. kerran ja Norjassa seitsemättä kertaa.Tutkimuksen taustalla on Ruotsin johtava markkinointiviestintäalan yritysten asiakastyytyväisyyden mittaaja, tutkimustoimisto Regi, tutkimuksen kenttätyön partnerina toimii tutkimustoimisto Norstat Finland ja mediakumppanina toimii Alma Media.

Lisätiedot:

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

Snapchat

Tunnettuustutkimukset

Twitter

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

Snapchat

Tunnettuustutkimukset

Twitter

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

Snapchat

Tunnettuustutkimukset

Twitter