NØRR3 » Tarinat » Mediatoimistojen haastaja NØRR3 valittiin Vuoden Toimistoksi 2022
ErityisavustajaJalkauttajaMittaaja
Lehdistötiedote 11.3.2022
Insight- ja mediatoimisto NØRR3 on Vuoden Toimisto 2022. Palkinto napsahti pienet mediatoimistot -kategoriassa. Vuonna 2021 toimisto noteerattiin Vuoden Mediatoimistona Kaiku-radiomainoskilpailussa.
NØRR3 on perustettu koronan kynnyksellä vuonna 2019. Toimistolla on asiakkaita 20 ja liikevaihto on noin 3,5 M€. Toimisto on täysin yksityisessä omistuksessa. Toimisto panostaa 360-mediakentän strategiseen suunnitteluun, operointiin ja tutkimukseen. Riveihinsä NØRR3 etsii jo kannuksensa ansainneita, kokeneita tekijöitä.
“Kasvoimme jopa koronaepidemian aikana, ja meihin luottavat jo huomattavan isot asiakkaat. Tästä melkein kehtaisi jo päätellä, että meidän porukalle on markkinoilla kysyntää. Siinä tohinassa ollaan molemmat perustajat saatettu pari lastakin maailmaan”, toteaa NØRR3:n strategi, partneri ja hallituksen puheenjohtaja Antti Ujainen.
NØRR3 aloitti digitaalisena toimistona, mutta huomasi nopeasti, että suurempi tarve kokeneille tekijöille on laaja-alaisemmin mediaa ostavalle mediatoimistolle.
“Kuuntelimme markkinointipäättäjiä herkällä korvalla ja he peräänkuuluttivat dynaamisempaa, parempaa ja räväkämpää palvelua mediatoimistoilta. Tänä päivänä sujuva yhteistyö asiakkaan tiimin ja toimistojen välillä edellyttää, että kumppani joustaa joka suuntaan – ja tarvittaessa ottaa vastuun myös kokonaisuudesta varmoin ottein. Ketju luovan suunnittelusta kohderyhmän aktivointiin on usein liian pitkä ja aikaa vievä”, summaa NØRR3:n partneri ja toimitusjohtaja Anni Honkaniemi toimiston perustamisen juurisyitä.
NØRR3 lupaa aktivoida brandin ja tuoda sulosoinnut ovipumppuihin. Näihin lupauksiin luottavat jo muun muassa Terveystalo, St1, Beely, Falck, Edenred, Innohome sekä 02 Palvelut. 2022 vuoden puolella NØRR3 on voittanut myös julkisessa kilpailutuksessa olleen Museoviraston sekä Fresh Servantin, joka tunnetaan paremmin Hetki-brandistään.
“Teemme hyvin läpinäkyvää ja läheistä yhteistyötä mainostoimistojen kanssa. Olemme heti jo alkuvaiheessa auttamassa konseptin luomisessa, kohderyhmän tutkimisessa sekä ideoimassa kanavatoteutuksia. Median operoinnissa hyödynnämme pitkälti erilaista dataa ja automatisoituja feedejä. Tämä niin kutsuttu dynaaminen markkinointi nostaa tehokkuutta vähintään 30 % ja samalla laskee median ostohintoja 20-40 %,” kuvaa yrityksen kilpailutekijöitä Antti Ujainen.
Vuoden Toimisto -nimitys on arvostettu laadun ja osaamisen mittari. Tutkimus järjestetään Suomessa nyt kuudetta kertaa. Ruotsissa Årets Byrå toteutetaan nyt jo 22. kerran ja Norjassa seitsemättä kertaa.Tutkimuksen taustalla on Ruotsin johtava markkinointiviestintäalan yritysten asiakastyytyväisyyden mittaaja, tutkimustoimisto Regi, tutkimuksen kenttätyön partnerina toimii tutkimustoimisto Norstat Finland ja mediakumppanina toimii Alma Media.
Käytämme verkkosivustollamme evästeitä käyttökokemuksesi optimoimiseksi. Napsauttamalla "Hyväksy kaikki" suostut kaikkien verkkosivustomme evästeiden käyttöön. Valitsemalla "Hylkää" sallit ainoastaan välttämättömien evästeiden käytön, jolloin kaikkia sivuston toiminnallisuuksia ei pystytä suorittamaan. Jos haluat poistaa joitakin evästeitä käytöstä, käy evästeasetuksissa.
Käytämme sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Sivuston toiminnan kannalta välttämättömät evästeet tallentuvat selaimeesi aina. Alla on lueteltu muita evästekategorioita joiden tallentamiseen tarvitsemme suostumuksesi parantaaksemme muun muassa palvelukokemustasi.
Nämä evästeet ovat verkkosivuston toiminnan kannalta olennaisia. Näitä evästeitä tarvitaan esimerkiksi turvallisuustarkoituksiin ja tiettyjen toimintojen tueksi, esimerkiksi kävijän mieltymysten (esim. kielivalinnan) muistamiseen. Tämäntyyppiset evästeet eivät talleta henkilökohtaisia tietoja.
Nämä evästeet mahdollistavat sivustolla tarjottavat kolmansien
osapuolten toiminnot kuten videot, podcastit tai sosiaaliseen mediaan liittyvät palvelut ja toiminnallisuudet. Näitä evästeitä voidaan myös käyttää räätälöidyn sisällön ja/tai mainonnan esittämiseen kolmansien osapuolten alustoilla kolmansien osapuolten toimesta.
Markkinointievästeitä käytetään sivuston selailutapojen ja toiminnan seuraamiseen. Näiden tietojen avulla voidaan esimerkiksi rikastaa asiakasrekisterimme tietoja tai sähköpostimarkkinoinnin reaktiodataa. Markkinointievästeet tallentavat yksilöintitietoja, joita käytetään mainonnan kohdistamiseen ja evästeiden tallentamia tietoja voidaan jakaa teknisesti kolmansien osapuolten kesken, esimerkiksi uudelleenmarkkinointitarkoituksissa facebookissa.
Nämä evästeet keräävät tietoa sivuston käytöstä ja tallentavat tietoja esimerkiksi suosituimmista sivuista ja käytetyimmistä toiminnallisuuksista. Tämän tiedon pohjalta sivustoa voidaan optimoida käyttäjäystävällisemmäksi.
Nämä evästeet tukevat verkkosivuston toimivuutta ja/tai tarjoavat erilaisia toiminnallisuuksia tai ominaisuuksia, mutta eivät ole sivuston toiminnan kannalta välttämättömiä. Mikäli nämä evästeet deaktivoidaan, sivusto ei välttämättä toimi parhaalla mahdollisella tavalla tai tiettyjä toiminnallisuuksia ei voida tarjota.