Lineaarisessa TV:ssä korostuvat kohderyhmänä +35 v-ikäiset, online-videoissa esim. TV:n digitaalisissa kanavissa ja suoratoistopalveluissa tätä nuoremmat kohderyhmät. Tunnettuuden nostossa TV-mainos on edelleen ykkönen, ja mainokset jättävät pitkän muistijäljen.


Mihin televisiomainonta soveltuu?
Soveltuu erityisesti tunnettuuden nostoon, brändäävään mainontaan ykkösmediaksi.

Hyvä tietää
Suosituksemme: TRP-panostukseksi ~300+ (TRP= kampanjan saavuttamat kokonaiskontaktit.)Lisää rinnalle aktivoivaa digikampanjointia, jotta investoinnista saadaan paras irti. Tyypillinen kampanjan kesto on 2–6+ viikkoa

Hinnat
Tuotantokustannukset ovat hintavat.
Tutustu muihin kanaviin

Caset
”NØRR3 on tehnyt hienoa 360-markkinointityötä, jota on systemaattisesti ohjattu tutkimuksista ja mediaoperoinnista saadulla datalla. Olemme yhteistyöhön erittäin tyytyväisiä.”
Arja Sarre, Marketing Director
Fresh Servant Oy