Google on maailman vierailluin verkkosivusto, ja SEM eli hakukonemainonta ilman muuta ehdoton osa Always On -mainontaa. Hakukoneliikenteestä 90 % tulee SEO:n kautta, eli orgaanisista Google-hakutuloksista. Niissä kuitenkin kilpailu on kovaa, eikä kärkisijoja riitä kaikille. Siksi hakukonemainontaan on myös syytä panostaa.


Mihin hakukonemainonta soveltuu?
Hakukonemainonta sopii sekä ottamaan kysynnästä kiinni suurempien kampanjalähtöjen aikana että käytättäväksi jatkuvana mainontana (vähintään brändihakujen osalta).

Hyvä tietää
SEM:issä relevanttien hakujen määrän, laadun sekä hintojen selvittäminen ja tunteminen korostuu, ja virheet tuntuvat budjetissa. Asiantuntijan apu maksaa itsensä yleensä nopeasti takaisin.

Hinnat
Klikkien hinnat ovat brändihakujen muutamasta sentistä aina esim. rahoitusalan korkeisiin, eurojen arvoisiin klikkeihin.
Tutustu muihin kanaviin

Caset
”Meidän startupille oli tärkeää löytää nälkäinen, näkemyksellinen ja tehokas mediapuolen tutkimus- ja operointikumppani. Tätä NØRR3 on tarjonnut. Yhteistyö on ollut sujuvaa, tuloksellista ja mutkatonta.”
Jonna Hiltunen, CMO
Beely Oy