Onnistunut radiomainos ujuttautuu tehokkaasti kuulijansa mielenmaisemaan, ja jättää pitkän muistijäljen. Radiota kuunnellaan koko Suomessa: halutessasi tavoitat kansan Hangosta Nuorgamiin. Mainokset voidaan myös kohdentaa napakasti eri alueille ja valita ajankohdat niin, että kohderyhmäsi on varmasti kuulolla.


Mihin radiomainonta soveltuu?
Radiomainonta soveltuu sekä bränditietoisuuden kasvattamiseen että taktiseen mainontaan, kampanjan ykkösmediana esim. printin ja digin kaverina – tai vaikka TV-mainosten jatkajana.

Hyvä tietää
Suosituksemme on asettaa OTH (opportunity to hear)-taso siten, että kohderyhmäsi kuulee mainoksen vähintään viisi kertaa. Tyypillinen kampanjan kesto on 2–8 viikkoa. Huomioi myös digitaalinen audio – minkä podcastin tai audiopalvelun yleisön pitäisi kuulla brändistäsi lisää?

Hinnat
Tuotantokustannukset ovat yleensä maltilliset. Hinta > 1,3 €/CPT (CPT = tuhat soittokertaa).
Tutustu muihin kanaviin

Caset
”Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön ja tuloksiin. Olemme yhdessä NØRR3 ja Ivalo Creativen kanssa onnistuneet parantamaan markkinoinnin tuloksia merkittävästi mm. kanta-asiakashankinnan ja mobiilitankkauslitrojen kehityksen osalta. NØRR3:n tiimi tarjoaa jatkuvasti uutta näkemystä sekä kehitysehdotuksia markkinoinnin panos-hyötysuhteen kasvattamiseksi.”
Tiina Luukkonen, Head of marketing
St1