Ota
Yhteyttä

OOH/DOOH

OOH (=out-of-home- eli ulkomainonta) on staattista, tyypillisesti parin viikon sykleissä toteutettavaa mainontaa esimerkiksi bussipysäkeillä, metroasemilla ja lyhtypylväissä. Siitä saa irti parhaan hyödyn, kun käyttöä punnitsee huolella kohderyhmän mukaan ja mainonnan sitoo osaksi kokonaiskampanjaa.

DOOH eli digitaalinen ulkomainonta pystytään toteuttamaan OOH-mainontaa monipuolisemmin: ostamaan tarkemmista sijainneista (kuten toimipisteiden läheltä), säätämään näkyvyyttä kellonajan mukaan ja ohjaamaan aineistoja dynaamisesti. DOOH voi hyvin toimia myös kampanjan päämediana.

Hinta: > 2 € / CPM.

Tuotantokustannukset: OOH-mainonnassa voivat paisua verrattain suuriksi (huomioitava budjetoinnissa), digitaalinen DOOH yleensä toteutettavissa edullisemmin.