Display -mainontaa – eli perinteisemmin bannerimainontaa – käytetään tehokkaasti sekä osana always on -mainontaa että kampanjakokonaisuuksissa. Kampanjasi budjeteista, tavoitteista, kohderyhmästä ja muista painotuksista riippuu, ostammeko yrityksellesi mainontaa ohjelmallisesti, suoraan tai molempia reittejä.


Mihin displaymainonta soveltuu?
Displaymainontaa käytetään tehokkaasti sekä osana always on -mainontaa että kampanjakokonaisuuksissa.

Hyvä tietää
Ohjelmallisessa ostamisessa hyödynnämme mm. Adformin ja Googlen DV360-työkaluja sen mukaan, mikä parhaiten palvelee tavoitteita ja pyydystää kohderyhmän huomion. Sinun tarvitsee vain tietää tavoitteet – me tiedämme, miten tuloksia tehdään.

Hinnat
CPM (eli tuhannen näyttökerran hinta) > 5 €.
Tutustu muihin kanaviin

Caset
“NØRR3 on moderni ja tehokas 360-mediatoimisto, jolta laadukkaan mediasuunnittelun lisäksi taipuu myös vaativien dynaamisten aineistojen tuottaminen vaihtuviin kampanjointitarpeisiimme. NØRR3 on myös erinomainen sparrailukumppani, jolta löytyy näkemystä monen tasoiseen tekemiseen. Vahva suositukseni kumppaniksi!”
Salla-Mari Koskela, Digital Sales Manager
Terveystalo Oyj