360 mediasuunnittelussa yhdistyy kohderyhmälähtöinen mediasuunnittelu,
operointi ja optimointi yhdeksi kanavariippumattomaksi kokonaisuudeksi. Mediasuunnittelussa korostuu medioiden tuntemus sekä kokonaisvaltainen suunnittelu offline- ja onlinemedioiden osalta.

SEM
90 % hakukoneliikenteestä tulee SEO:n kautta, mutta hakukonemainonta on usein merkittävä osa yrityksen always on -näkyvyyttä.
Online video
Online-videolla tavoittaa tehokkaasti myös nuoremmat katselijat perinteiset TV:n ohella.
Radio
Radio monipuolisena mediana tavoittaa lähestulkoon kaikki suomalaiset.
Televisio
Lineaarisessa TV:ssä korostuu vanhempi kohderyhmä (35v+) kun nuoremmat katsovat online-videota TV:n digitaalisista kanavista, suoratoistopalveluista, YouTubesta jne.
Printti
Tavoita valtakunnallisesti ~20 maakuntalehdellä tai 100+ paikallislehdellä lähes kaikki suomalaiset – tai kohdennetusti tietyltä alueelta.
OOH/DOOH
OOH staattinen, tyypillisesti minimissään 2 viikon kampanja bussipysäkeillä, metroasemilla, lyhtypylväissä jne.
Some
Some-mainonta on kustannustehokasta ja käytetään osana kampanjaa ja/tai Always On -mediamixiä.
Display
Display -mainonta suunnitellaan osaksi always on -mainontaa tai osana kampanjakokonaisuutta ja ostetaan joko ohjelmallisesti ja/tai suoraan riippuen kampanjan budjetista, tavoitteista, kohderyhmästä ja muista valinnoista.