Ota
Yhteyttä

360 Media

360 mediasuunnittelussa yhdistyy kohderyhmälähtöinen mediasuunnittelu,
operointi ja optimointi yhdeksi kanavariippumattomaksi kokonaisuudeksi. Mediasuunnittelussa korostuu medioiden tuntemus sekä kokonaisvaltainen suunnittelu offline- ja onlinemedioiden osalta.

SEM

90 % hakukoneliikenteestä tulee SEO:n kautta, mutta hakukonemainonta on usein merkittävä osa yrityksen always on -näkyvyyttä.

Online video

Online-videolla tavoittaa tehokkaasti myös nuoremmat katselijat perinteiset TV:n ohella. 

Radio

Radio monipuolisena mediana tavoittaa lähestulkoon kaikki suomalaiset.

Televisio

Lineaarisessa TV:ssä korostuu vanhempi kohderyhmä (35v+) kun nuoremmat katsovat online-videota TV:n digitaalisista kanavista, suoratoistopalveluista, YouTubesta jne.

Printti

Tavoita valtakunnallisesti ~20 maakuntalehdellä tai 100+ paikallislehdellä lähes kaikki suomalaiset – tai kohdennetusti tietyltä alueelta.

OOH/DOOH

OOH staattinen, tyypillisesti minimissään 2 viikon kampanja bussipysäkeillä, metroasemilla, lyhtypylväissä jne.

Some

Some-mainonta on kustannustehokasta ja käytetään osana kampanjaa ja/tai Always On -mediamixiä. 

Display

Display -mainonta suunnitellaan osaksi always on -mainontaa tai osana kampanjakokonaisuutta ja ostetaan joko ohjelmallisesti ja/tai suoraan riippuen kampanjan budjetista, tavoitteista, kohderyhmästä ja muista valinnoista.