Tuloksellisuus

Markkinoinnin tavoitteet kaiken lähtökohta

Ovatko liiketoiminnan tavoitteet pilkottu markkinoinnin tavoitteiksi? Tukevatko markkinoinnin toimenpiteet todella tavoitteita? Tiedätkö tuloksesi? Ja jos tiedätkin, tiedätkö, ovatko ne hyviä vai huonoja?

Tuloksellisuuden vieminen sinun kielellesi on meille itseisarvo. Markkinoinnin toimenpiteiden tulee olla mitattavissa ja niillä on oltava vertailukohta, jotta ymmärtäisit niiden vaikutukset markkinoinnin tavoitteisiin peilaten. Kovan datan lisäksi on tärkeää kerätä myös pehmeämpää dataa; kuten NPS:n nousu tai preferenssin kehitys.

Pohjattoman uteliaisuutemme sekä sinnikkään ongelmanratkaisuhalumme avulla karsimme toimenpiteet kokonaisuuden kannalta juuri niihin oikeisiin. Ei rönsyjä eli turhia investointeja. Mittaamisella ja seurannalla varmistamme tulosten kehittymisen haluttuun suuntaan. Työkalut, datan hyödyntäminen ja automatisointi on meillä DNA:ssa.

Relevantit asiakascaset

Case St1

Case St1

Jalkauttaja Mittaaja

NØRR3 suunnitteli ja toteutti vuoden suurimman kampanjan media-aktiviteetit loistavin tuloksin ja toimi tiiviisti Ivalo Creativen suunnittelijoiden kanssa konseptin ideoinnissa.


Älä suotta jämähdä sadattelemaan itseksesi. Ota yhteyttä meihin.

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok