Brändien tunnettuustutkimukset – vaativatkin – toteutamme laadukkaasti ja nopeasti. Tunnettuustutkimuksen tulos ei tällöin unohdu ”nice to know” -luokan informaatioksi, vaan tietoa päästään hyödyntämään ripeästi.
Mittaamme ja analysoimme oman sekä kilpailijoiden brändien oleelliset tunnettuusmittarit, kuten Top-Of-Mind, spontaani tunnettuus, harkinta, osto sekä lojaliteetti. Lisäksi mittaamme muun muassa halutut attribuutit ja brand loven.
Hyödynnämme tutkimuksissamme sertifioidun, ulkopuolisen tutkimusyrityksen paneelia. Rakennamme tutkimuksille selkeät dashboardit ja jatkuvan brand trackingin. Niiden avulla markkinointipäättäjän on helppoa seurata tilannetta itse ja raportoida sen kehitystä eteenpäin. Dashboardissa eri kohderyhmiä ja muuttujia pääsee myös vaihtamaan, jolloin kohderyhmäkohtaiset erot havainnollistuvat helposti.
Pitkän kokemuksemme ja laajan tietopohjamme ansiosta olemme tehokkaita: jopa 1.000 n:n tutkimusten tulokset saat yleensä analysoituna muutamassa viikossa. Tarvittaessa pystymme toteuttamaan yhden kysymyksen pulssitutkimuksia jopa tunneissa.
