Sosiaalinen media

Somemainonta toimii oikealla strategialla kustannustehokkaasti niin brändikampanjointiin kuin performance-mainontaan. Some-mainonnan huomioarvot kilpailevat tietyissä kohderyhmissä jo perinteisten medioiden kanssa. Somesta saadaan usein maksetun haun jälkeen toiseksi paras panos-tuotto-suhde tulospohjaisissa kampanjoissa.

Käytössä on paljon kanavia, kuten esimerkiksi Jodel, Snapchat, TikTok, Facebook, Instagram, LinkedIn ja X (entinen Twitter). Some-mainonnassa onnistuakseen on olennaista tuntea eri kanavien luonne ja suunnitella sisältö tarkasti kohderyhmän mukaan. Tunnemme kanavien mainonnan toimintalogiikan tarkasti ja hiomme kampanjan vastaamaan kohderyhmän käyttäytymistä.

Lähtökohtana on aina, että rakennetaan eri kampanjatyypit eri kampanjoille (brand vs performance). Testaukseen ja aineistojen skaalaamiseen voidaan rakentaa dynaamiset templatet mainonnalle sekä feediin pohjautuva remarketing-kampanja Smartlyssa.

Tavoitteet asetetaan aina kampanjan tavoitteen mukaan yhdessä asiakkaan kanssa (tavoittavuus vs liikenne / konversio) Jatkuva optimointi kampanjoiden osalta (sis. mm. tulosten aktiivisen seurannan, CPA- ja ROAS-kehityksen seurannan) kattaa luonnollisesti myös eri mainosversioiden analysoinnin ja testauksen (kuvamainoksista karuselleihin ja video-templateihin).