Strateginen lähestyminen
suunnittelimme ja toteutimme kattavan, dataohjatun mediastrategian, joka sisälsi pitkäkestoista näkyvyyttä ulkomainonnassa sekä kolme kampanjalähtöä.
NØRR3 aloitti yhteistyön Esperin bränditunnettuuden kehittämiseksi keväällä 2024. Tavoitteena oli vahvistaa brändin asemaa markkinoilla, lisätä sen tunnettuutta ja kasvattaa harkintaa alan palveluntarjoajien joukossa. Vastuualueina olivat kokonaisvaltainen mediastrategia, -suunnittelu, -operointi sekä tulosten systemaattinen mittaaminen ja raportointi.
Yhteistyö käynnistyi perusteellisella analyysillä Esperin brändin nykytilasta sekä markkinapositiosta. Lisäksi kartoitettiin kilpailijoiden panostukset maksetussa mediassa ja rakennettiin strateginen lähestymistapa seuraavalle yhdeksälle kuukaudelle.
Olipa asiasi sitten pieni tai iso, meitä kiinnostaa se kuulla. Olemme tunnettuja nopeasta ja ammattitaitoisesta palvelusta.