Terveystalo
Terveystalon oli 2022 lopussa tunnettuudessa kakkossijalla ja preferenssissäkin oli kasvun varaa. Terveystalo tunnisti ongelman ja halusi tutkia, miten mediastrategiaa ja mediamixiä tulisi muuttaa jotta ykkössija saavutettaisiin.
St1
NØRR3 valittiin vuonna 2020 yhdessä Ivalo Creativen kanssa St1:n strategiseksi markkinoinnin kumppaniksi vastuualueenaan St1 brändin 360 mediastrategia, suunnittelu ja ostaminen kaikissa kanavissa. Yhteistyö laajeni entisestään loppuvuodesta 2022, kun St1 brändin lisäksi mukaan tulivat myös HelmiSimpukka, Shell ja Perfect Autopesu.
Kiinteistömaailma
Asuntovälityksessä on kriittistä tavoittaa juuri ne asiakkaat, jotka ovat valmiita ostamaan, myymään tai vuokraamaan – ja tämä vaatii tarkasti kohdennettua, oivaltavaa markkinointia. Kiinteistömaailma etsi kumppania, joka pystyy tarjoamaan kattavia tutkimuksia, suunnittelemaan ja toteuttamaan monikanavaisia kampanjoita sekä rakentamaan monimutkaisen, dynaamisen uudelleenmarkkinointimallin.
#kokkolaworks
Kokkola on vahvasti kasvava kaupunki ja alueen elinkeinoelämä on tehnyt isoja investointeja alueelle. Kaupunki ja elinkeinoelämä yhdessä päättivät 2022 vahvistaa Kokkolan vetovoimaa ja tunnettuutta tekemällä laajan, vuoden kestävä kampanjan 2023. Erityisesti sote- ja insinöörialojen työvoimaa tulisi saada lisää Kokkolaan.
Flow Festival
Flow Festivalin kansainvälinen kahden kuukauden mittainen kampanja keräsi yhteensä 27,5 miljoonaa mainosnäyttöä eri kanavissa. Display-mainonnan avulla tavoitettiin 5,5 miljoonaa potentiaalista festivaalikävijää ympäri Eurooppaa. Youtubessa mainosvideoita katseli yhteensä 6,2 miljoonaa kohderyhmän edustajaa. Hakusanamainokset näkyivät liki 68 000 kertaa. Kaiken kaikkiaan mainoksia klikattiin 71 000 kertaa.
Frantsila
Frantsilan toiveena oli tavoittaa heille aiemmin tuntematonta kohderyhmää, kosmetiikan sekäkäyttäjiä sekä lisätä kivijalkaverkoston ja oman verkkokaupan kautta tuotteiden kysyntää. NØRR3 mediasuunnitelman kautta varmistettiin, että mainonta tukee Frantsilan vahvaa kivijalkamyyntiä ja tavoittaa kohderyhmää relevanteissa, brändin arvon mukaisissa mediaympäristöissä.
Sambla Group
Rahalaitos ja Omalaina nousivat nopeasti Suomen tunnetuimmiksi brändeiksi kaikissa halutuissa mittareissa luottojen kilpailutuspalveluissa, mm. Top-of-mind, tunnettuus, harkinta ja preferointi. Luottojen kilpailutustoimeksiannoissa tulokset ovat suunnitelman mukaisia.
Insight- ja Mediatoimisto NØRR3
Pursimiehenkatu 26 C, 3. krs.
FI-00150 Helsinki
info(at)norr3.fi
+358 46 8100 118
NORR3 Oy
Y-tunnus: 2962074-8
Laskutustiedot
Luomme asiakkaillemme epäreilua kilpailuetua maksetussa mediassa tehostamalla markkinointia yhdessä asiakkaan ja luovan kumppanin kanssa.
Kanssamme markkinointi osuu ja uppoaa kohderyhmään.