NØRR3 ja Kiinteistömaailma yhteistyössä – Marketing Engine mullistaa paikallismarkkinoinnin
Lehdistötiedote, julkaisuvapaa 28.3.2025.
Insight- ja mediatoimisto NØRR3 on kehittänyt yhdessä Kiinteistömaailman kanssa NØRR3 Marketing Enginen, joka automatisoi paikallismarkkinointia ja vähentää manuaalista työtä murto-osaan.
”Kiinteistömaailman kaltaisen toimijan näkyvyys muodostuu sekä ketjun yhteisestä valtakunnallisesta mainonnasta että yrittäjien vastuulla olevasta paikallismarkkinoinnista, joissa korostuvat paikallinen asiantuntijuus ja ihmiset sekä tietenkin myynnissä olevat paikalliset kohteet”, kuvaa Kiinteistömaailman markkinointipäällikkö Hanna Pasanen.
NØRR3 Marketing Engine tuottaa ja jakaa personoidut, dynaamiset aineistot eri kanaviin automaattisesti yrittäjien valintojen mukaisesti. Kiinteistömaailma hyödyntää palvelua helpottaakseen yrittäjiensä markkinointia paikallisesti. Laatu pysyy korkeana ilman erikoisresursseja, ja sisältö on aina asiakkaille relevanttia
”Yrittäjämme ovat ottaneet palvelun innolla vastaan – vihdoin meillä on ratkaisu, joka tukee toimintaamme tehokkaasti ja automatisoidusti. Yrittäjän aika vapautuu muihin hänen vastuisiinsa, ennen muuta paikalliseen myynnin ja asiakaspalvelun johtamiseen ”, sanoo Hanna Pasanen.
Näin NØRR3 Marketing Engine toimii
Palvelu luo automaattisesti markkinointiin tarkoitetun hotspotin, jossa asuntoja mainostetaan dynaamisesti halutussa muodossa. Yrittäjä voi valita kampanjaan haluamansa asunnot, määrittää kampanja-alueen ja budjetin. Tämän jälkeen työkalu luo mainosmateriaalit, jotka sisältävät ajantasaiset asuntotiedot ja välittäjät. Mainonta käynnistyy automaattisesti ja jakaa budjetin kampanja-ajalle optimaalisesti.
Aluksi palvelu tukee Facebookia, Instagramia, display-mainontaa ja digitaalista ulkomainontaa. Jatkossa mukaan voidaan lisätä myös muun muassa YouTube, TikTok ja Snapchat.
Ratkaisu franchising- ja kivijalkaketjuille
NØRR3 Marketing Engine ei ole rajoitettu vain kiinteistöalalle – se soveltuu erinomaisesti muillekin franchising- ja kivijalkaketjuille. Palvelu pystyy hyödyntämään dataa monipuolisesti – esimerkiksi tuote-, varasto- ja palveludataa, jolloin mainonnan saa muokattua liiketoiminnalle ja kohderyhmälle relevantiksi sekä ajankohtaiseksi.
”Tämä on erinomainen esimerkki siitä, miten teknologia yhdistetään liiketoiminnan tarpeisiin. Satojen toimipisteiden ja tuhansien tuotteiden hallinta manuaalisesti on mahdotonta – tämä palvelu ratkaisee sen ja paljon muuta”, sanoo Antti Ujainen, NØRR3:n perustaja ja päästrategi.
Tiedustelut:
Hanna Pasanen, markkinointipäällikkö. Kiinteistömaailma, 050 413 6226, [email protected]
Antti Ujainen, strategi, hallituksen puheenjohtaja. NØRR3, 046 810 0118, [email protected]