Luovat palvelut

Pelkkä mediaosaaminen ei koskaan riitä asiakkaiden aktivoimiseen. Jos luova sisältö ei toimi, kymppitonnienkin budjetti voi karata hyödyttömänä eetteriin. Lisäksi on ymmärrettävä, kuinka luova sisältö istuu eri kanavien luonteeseen ja mainosvariaatioiden kohdentamiseen – ja ennen kaikkea on hahmotettava, kuinka se toimii ja konvertoi.

Lopputulos onkin aina paras, jos mediatoimisto tuntee graafisen suunnittelun ja muun luovan materiaalituotannon läpikotaisin.

Mitä graafinen suunnittelija teki mediatoimistossa?

Tulosta asiakkaille, tietenkin.

Aika usein asiakkaalla on loistava palvelu tai tuote, mutta ei varaa, aikaa tai halua lähteä tekemään mainostoimiston kanssa isoa brändilähtöä. 

Tarve voi olla esimerkiksi napakalle taktiselle kampanjalle, joka hoidetaan konseptisuunnittelusta graafisiin elementteihin ja jalkautukseen asti. Sellaisissa me olemme markkinointipäättäjän paras kaveri: starttaamme yskimättä, ja kampanja on jo pyörimässä, kun muualla projektipäällikkö vasta varailee kick-offia.

Automaagisia taikoja samaan pakettiin

Jotta kampanja olisi mahdollisimman tehokas, tarvitaan eri kanavia, kohderyhmiä, tarjouksia, tilanteita ja sijainteja varten versioita – jokaiselle muuttujien yhdistelmälle omansa. Jo pelkistä kuvasuhteista ja formaateista tulee melkoisesti askarreltavaa, eikä asiakas aina edes tiedä, kuinka paljon matskuja pitäisi synnyttää.

Me automatisoimme materiaalien tuotannon. Dynaamisen mainonnan ihmeiden avulla versiointeja syntyy hetkessä, ja materiaalit saadaan personalisoitua puhutteleviksi.

Yhdistämme monissa liemissä keitetyt mediakonkarit heti alussa luovien osaajien kanssa. Näin varmistamme, että tehdään vain järkeviä valintoja ja kaikki tarpeellinen tulee huomioiduksi – mikä taas tarkoittaa, ettei laskutettavia tunteja valahda pallotteluun toimistojen ja asiakkaiden välillä. 

Kuulostaa sähäkältä. Jääkö brändi moisen taktikoinnin jalkoihin?

Ei tietenkään jää! Me vain tuomme sen estradille yhdenmukaisena ja tunnistettavana, taktisiin toteutuksiin ja eri kanaviin huolellisesti sovellettuna. Oikein aktivoituna brändi kutsuu kohderyhmän kiinnostumaan.

Luovuus <3 tekniikka

Meillä on kaikki se osaaminen, jonka olet ehkä tottunut ostamaan digitoimistolta. Seniorimme ovat tehneet pitkän uran digitoimistoissa, ja uusin tekniikka omaksutaan heti, kun sitä on tarjolla.

Suhtautuminen on intohimoista, mutta ei yksisilmäistä: kokemuksen myötä tekniikka alkaa näyttää jännästi näyttää ihan työkalulta eikä niinkään itsetarkoitukselta. Meillä on käytössä tehokkaimmat työkalut ja osaamme valita niistä kuhunkin tarkoitukseen parhaat.

Samalla käytännönläheisyydellä suhtaudumme luovaan suunnitteluun: kekseliäs idea ja kiehtova kuvitus ovat nekin ensisijaisesti työkaluja tulosten saavuttamiseen. 

Luovia sisältöjä testaamalla tiedämme heti, mikä toimii ja mikä ei. Testaamista ei tehdä vain testaamisen vuoksi, vaan siksi, että haluamme saada nopeasti aikaiseksi tuloksia ja oppia niistä.

Kokenut erottaa (epä)olennaisen

Ehkä tärkein kokemuksen tuoma hyöty on se, että tiedämme mitä kannattaa tehdä ja mihin käyttää aikaa. Siitä seuraa se, että työ on itsellemme mielekästä – ja asiakkaalle hinta-laatusuhteeltaan hätkähdyttävän onnistunutta.

Meiltä et koskaan saa suositusta upottaa satoja tuhansia euroja videotuotantoon, jos tiedämme jo ennalta, että yksinkertaisella somemainoksella päästään kohderyhmän Top of Mindiin paremmin tai saavutetaan vastaavat taktiset tulokset.

Tästä markkinointi- ja mediastrategiassa pohjimmiltaan pitäisikin olla kysymys: parhaiden keinojen valitsemisesta tavoitteiden toteutumiseen. Me, jos joku, osaamme siinä auttaa.

Mitä saat, kun ostat meiltä luovaa suunnittelua?

  • Luovan suunnittelun ammattilaiset apunasi
  • Materiaalituotannon tehostaminen ja automatisointi
  • Mainonnan konseptisuunnittelu
  • Viimeisimpien työkalujen ajankohtainen osaaminen
  • Mainostemplatejen luominen brändiohjeiston mukaisesti
  • Videotuotannot ja animaatiot
  • Materiaalituotanto kaikkiin kanaviin
  • Kanavakohtaisen syväosaamisen ja ymmärryksen (FB, IG, LI, Twitter, Tiktok, Jodel, Snapchat, Pinterest, display-mainonta, tv, streamauspalvelut, InApp-mainonta, you name it)
  • Orgaaniset somesisällöt
  • Materiaalien testaaminen ja optimointi
Ota yhteyttä
Beely dynaaminen mainonta

Case Beely

Jalkauttaja Mittaaja

Myönnä pois, olet sinäkin Beelyn mainoksiin jo törmännyt. Kiitos näkyvyydestä ei kuulu yksin NØRR3:n porukalle, mutta keskikokoisen siivun kehtaamme kunniasta ottaa – ja vieläpä ylpeinä.Beely vaatii yhteistyökumppaniltaan myös insight-puolen osaamista – ja sekös meitä innostaa! Kun pääsemme liittämään mediaratkaisuihin kokemuksemme mm. brändin tunnettuuden tutkimisesta ja rakentamisesta, ovat tuloksetkin ns. elvistelykelpoisia.


TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

Snapchat

Tunnettuustutkimukset

Twitter

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

Snapchat

Tunnettuustutkimukset

Twitter

TV

Radio

Display

Print

Facebook

Hakukoneoptimointi

Hakukonemainonta

Ulkomainonta

Oman median aktivointi

PR

Ohjelmayhteistyöt

CRM-markkinointi

Advertoriaalit

LinkedIn

App markkinointi

Influencer-markkinointi

Jodel

Tiktok

Snapchat

Tunnettuustutkimukset

Twitter