Me <3 Vierumäki

Yli 90 vuoden tarjoaman kehitys ja huippu-osaaminen liikunnan- ja hyvinvoinninpalveluiden tuottamisessa ovat jo itsessään hyviä syitä käydä tutustumassa Vieruun edes kerran elämässä, vaikka henkilökohtaiset liikuntatottumukset liittyisivätkin lähinnä värin tunnustamiseen kotisohvalta.

Yhteistyö käynnistyi vauhdikkaasti keväällä 2019. Vierumäellä puhaltaa muutosten tuuli ja energia on käsin kosketeltavaa! Saimme yhdessä Ivalo Creativen kanssa haasteen nostaa Vierumäki ansaitsemaansa loisteeseen luomalla ja jalkauttamalla kuluttajiin keskittyvä mainonnan konsepti.

Konsepti syntyi muutamassa viikossa ja elää dataohjattua elämäänsä kasvattaen Vierumäen myyntiä viikko viikolta. Ensimmäisten viikkojen aikana saavutimme uskomattomia tuloksia toimivalla sisällöllä ja kohdennuksilla.

Vierumäen markkinointijohtaja Karl Järnström antoi palautteen yhteistyömme alkutaipaleesta ja miellä on ilo printata se myös tähän:
“Strateginen toimeenpano, kokemuksen tuoma tehokkuus sekä myynnin lisäämiseen fokusoiva markkinointi erottaa NØRR3:n muista alan toimijoista. Yhteistyö on ollut hyvin sulavaa ja tehokasta.”

Mitä teimme?

Asiakkaan nopean päätöksentekokyvyn ja ammattitaitoisen tiimin ansiosta ensimmäinen kampanja saatiin liveksi muutamassa viikossa. Asiakas valitsi kolmesta vaihtoehdosta yksinkertaisen, mutta huomiota herättävän linjan ja pääsimme yhdessä Ivalo Creativen kanssa pikaisesti käynnistämään työt. Kun sesonki on kuumimmillaan aika on rahaa!

Pystytimme asiakkaalle kokonaisvaltaisen mainonnan setupin ja varmistimme web-analytiikan sekä relevantit konversiopisteet sivustolle. Dataa alkoi kertymään heti ensimmäisistä päivistä alkaen ja verkkomyynnin kehitys on ollut kaunista katsottavaa siitä saakka.

Ivalo Creative tuotti käyttöömme huomiota herättävän konseptin ja kesän aikana pyörineen Kaiken lomassa -kampanjan tehokkuus on ollut omaa lukuaan, mm. USKOMATON klikki-prosentti AlmaTalentin retargeting:ssa (1,92% – Display-mainonnan ka. CTR n. 0,8.%). Seuraavaksi haluamme varmistaa, että myös Vierumäen tekemät kaupat ovat moninkertaiset alan keskiarvoihin verrattuna. Siksi mittaammekin tarkasti koko funnelia emmekä tuijota pelkkää CTR:ää.

Yksikään kampanja ei yllä täyteen potentiaaliinsa ilman näitä

Matkalla olemme myös oppineet paljon. Kun rakentaa uutta vanhan ja hyvän päälle, huomion saa nopeasti ja tuloksia alkaa kertymään kiitettävän hyvin. Brändiuskolliset heräävät ensimmäisenä ja sen jälkeen algoritmit auttavat meitä löytämään laadukkaita yleisöjä lisää. Samaan aikaan alkaa jo tavoitettujen yleisöjen toleranssi kasvamaan ja on keksittävä (luovuus + num3rot) uusia keinoja kasvattaa myyntiä.

Tunteisiin vetoava, vaikuttava luova sisältö, oikeat kohdennukset ja taktisuus sekä näiden oikea suhde ovat avain onnistumiseen jatkossakin. Yksikään kampanja ei yllä täyteen potentiaaliinsa, mikäli kaikkia edellä mainittuja ei jatkuvasti haasteta intohimoisten ja ammattitaitoisten ihmisten toimesta.

Liiketoimintalähtöisen kasvupalvelun tuottamisessa kumppanin tulee ottaa vastuu ja kokea intohimoa myynnin tuottamisesta asiakkaalleen. Oikea kumppani kykenee tarjoamaan asiakkaalleen ratkaisuja muiltakin palveluntarjoajilta mahdollistaen edellistä kertaa paremmat tulokset.

Luovaa numeroleikkiä

Kesän aikana konseptia jatkojalostettiin Ivalo Creativen toimesta ja mm. katseen pysäyttävät dynaamiset sisällöt toimivat loistavasti jatkaen ensimmäisen linjan tarinaa. Yhteistyömme Ivalo Creativen kanssa on saumatonta numeroleikkiä: Annamme jatkuvaa palautetta materiaalien toimivuudesta, versioimme ja kehitämme yhteistyössä suunnittelijoiden kanssa yhä parempaa kokonaisuutta. Meillä on yhteinen missio: Tuottaa lisää myyntiä yhdistämällä strategisuus, luovuus ja numerot jalkautettavaksi ja konkreettiseksi markkinoinnin viestijoukkueeksi.

Yhteistyö jatkuu ja syksyn ajan haastamme itseämme kohti uusia ennätyksiä!

Contact