Press release 17.8.2020: NØRR3 tappamaan suomalaisten kuntovelkaa yhdessä Foreverin kanssa

COVID-19 muutti ihmisten käyttäytymistä ennen näkemättömällä tavalla – myös liikunnan suhteen. Ulkomaanmatkojen sijaan suomalaiset ottivat suunnaksi kansallispuistot ja kesämökit. Yllättäen tämä kuitenkin kasvatti myös kuntovelkaa, mistä Helsingin Sanomatkin uutisoi 12.7.2020.

NØRR3 tutki laajemmin kuntovelka-teemaa ja huomasi muun muassa seuraavien Googlen hakujen kasvun (vuosikasvu hakusanaa kohden); “selkäkivun itsehoito” +400 %, “tissuttelun vieroitusoireet” +189 % ja “laihdutus 20kg” +250 %.

Forever Liikuntakeskukset päätti heinäkuussa, että he voivat omalta osaltaan auttaa tämän kuntovelan taltuttamisessa. Foreverin markkinointijohtaja Minna Pulkkinen haastoi kumppaninsa miettimään millä tavoin suomalaiset aktivoidaan uudelleen liikunta-rutiinien pariin ja miten kuntosalijäsenyyden saisi nopeasti voimaan minimoiden fyysiset kontaktit. Kuukaudessa synnytettiin verkkokauppa ja kampanja joka alkaa maanantaina 17.8. Verkkokaupan pystytti Zero10 ja markkinoinnin strategiseksi jalkautuskumppaniksi valittiin NØRR3.

“Nyt alkaa kuntovelan takaisinmaksu ja jatkuva asiakaspolun optimointi. Meillä on salit iskussa, hygieniasta huolehdittu ja loistavat kumppanit kasassa!”, julistaa Minna Pulkkinen.

“Toimistoilta pitää nyt löytyä laaja-alaisesti osaamista. Tarvitaan kuluttaja- ja brandiymmärrystä, tehokasta markkinoinnin jalkautusta, analytiikka- ja verkkokauppaosaamista sekä vahvaa strategista johtamista. Meillä on tähän kaikki eväät, 40 kovan luokan osaajaa ja nyt on aika iskeä.” toteaa NØRR3:n strategiajohtaja ja hallituksen puheenjohtaja Antti Ujainen.

“Rakennamme palvelumme asiakkaalle aina räätälöidysti tarpeen mukaan, mutta tällä hetkellä tuloksellinen markkinointi vaatii kolmea tärkeää asiaa ja kehitimme kesällä ajan hermoilla olevan tarjooman keskittyen (etä-)kouluttamista, strategian kirkastamista ja tehokasta 360-jalkauttamista sisältäviin palveluihin.” iloitsee NØRR3:n toimitusjohtaja Anni Honkaniemi.

Yhteystiedot:

Minna Pulkkinen
Markkinointijohtaja
Forever Liikuntakeskukset

Anni Honkaniemi
NØRR3

Antti Ujainen
Strategiajohtaja, HPJ
NØRR3

NØRR3 on pohjoismainen, kasvuun tähtäävän strategian kirkastamiseen ja jalkauttamiseen erikoistunut markkinointitoimisto. Luomme, hiomme ja valvomme tuloksellisia ja asiakasuskollisuutta kasvattavia markkinointiaktiviteetteja yrityksille yhdessä heidän työntekijöidensä kanssa huolehtien myös heidän kouluttamisestaan senioreidemme avulla – kaikissa kanavissa.

Forever on osa Pihlajalinna-konsernia. Tarjoamme liikuntapalveluiden lisäksi laadukkaita sosiaali- ja terveyspalveluja lääkärikeskuksissa, sairaaloissa, hammasklinikoilla ja asumispalveluissaan ympäri Suomea. Konserniin kuuluvien yritysten tavoitteena on tarjota palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen. Pihlajalinna on Suomen johtavia yksityisiä sosiaali- ja terveydenhuollon tuottajia.

Sekä NØRR3, Forever että Pihlajalinna ovat 100 % kotimaisessa omistuksessa ja maksavat kaikki veronsa Suomeen